Trimino na lekcjach matematyki w klasie 6c
- 06.03.2024 09:34
Działania na liczbach całkowitych są dla szóstoklasistów wyzwaniem. Urozmaicenie zadań i wprowadzenie elementów zabawy na lekcji było kluczowe dla ich zaangażowania, efektywnego uczenia się i zrozumienia materiału. Świetnym przykładem narzędzia, które doskonale sprawdziło się w tej roli było Trimino.
Gra przypominająca domino, z elementami, które łączą się na podstawie dopasowanych wartości, pozwoliła na szybką powtórkę i utrwalenie materiału w przyjemny sposób. Uczniowie nie tylko ćwiczyli działania na liczbach całkowitych, ale też rozwijali logiczne myślenie, spostrzegawczość i umiejętność pracy w grupie.
Matematyka nie musi być nudna! Wykorzystując różnorodne metody i narzędzia, takie jak Trimino, możemy uczynić ją bardziej przystępną i interesującą dla uczniów.- Wróć do listy artykułów
Ostatnie artykuły